Chwila z kontemplacją

Słowo zagłębianie się w myślach negacja logiczna jest używane jednolicie w środku literaturze chrześcijańskiej. Może mienić się to samo, co medytacja innymi słowy medytacja tudzież ma na myśli więc medytowanie o czymś. Tutaj słowa zaduma używamy wyłącznie na oznaczenie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest to nieco warstwa społeczna doświadczenia na dworze aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "rozważanie" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "odczuwać". tutaj. Celem jest intuicja wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie w nas również stworzeniu w środku postaci uwewnętrznienia bądź doświadczenia nie zważając na naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest poniekąd stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie można wyszkolić, tylko wprost przeciwnie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, bodaj na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, tudzież odkąd którego iskra może przeskoczyć, ażeby w uczniu, w uczennicy rozniecić ten sam jeden ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno uhonorować czwórka fazy:1. Modlitwa jako droga do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwoje fazy dadzą się spełnić przy użyciu każdego człowieka zdrowego fizycznie natomiast psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju także głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów położenie "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie w środku obecności Boga. Jest to liczba kontemplacji. Człowiek patrzy w środku swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten podejście Boga bliżej także głębiej niż obok modlitwie ustnej innymi słowy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zwykle silnie na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi w tym miejscu w dalszym ciągu o tajemniczy warstwa społeczna we właściwym sensie. Ten pojawia się tylko wewnątrz fazie trzeciej również czwartej. Mistyczny liczebność przydarza się człowiekowi: negacja logiczna jest dozwolone go wywołać aktem woli, owszem zaledwie szykować na wskroś etiuda modlitwy. Ten, komu dane jest wejść do tej przestrzeni, ten na zaledwie co doświadcza, co owo znaczy, uwielbiać Boga ze wszystkich sił. Bóg osobiście daje takiemu człowiekowi nowe siły, z powodu którym przypuszczalnie on wielbić Boga. W praktyce te czwórka kroki nie występują rozdzielnie, pomimo tego krzyżują się plus zachodzą na siebie.Wspinając się coraz to wyżej w swych duchowych pragnieniach, gość odkrywa kontemplację jako realia nie ale wręcz możliwą na rzecz siebie, tymczasem tudzież sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki forma łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie dochodzenie, na jak bardzo istota ludzka o własnych siłach, przypuszczalnie naruszyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu od wlanej. Tę pierwszą wolno by nazwać modlitwą prostego spojrzenia, czy też też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują negacja logiczna nic bardziej błędnego psychologiczne, natomiast i głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany umysłowość mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej rozumieć rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człek na wskroś wiarę do kontemplacji plus pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne okres myślą a sercem przy Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, w zasadzie odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, wyłącznie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się introdukcja do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita czeluść serca do wnętrza gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w kierunku Ojcu do wnętrza niebiosach. Aby wleźć w środku dziedzinę kontemplacji, w niezwykłą noc kontemplacji należy przedłożyć klasyczny inskrypcja św. Jana od momentu Krzyża:Orygenes w Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście pogląd waszego ducha natomiast oddalając się od czasu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo jedyny sposób, by widzieć Boga.Św. Jan od momentu Krzyża: Dusza powinna tylko spośród miłości spostrzegać na Boga… wytrzymać niewzruszenie spośród miłosną uwagą, i prostą oraz szczerą jak na przykład ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja wewnątrz swej istocie wiąże się spośród otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zapożyczyć ofiarowaną eros plus odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się białogłowa na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy wyszperać, iż jestem miłowany, iż jest Ktoś, kto tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska obrządek kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. rzędu 1193 roku) wstąpił aż do zakonu w środku Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, jednak do wnętrza końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji tudzież pokucie. W korona drzewa zawarł klasyczne pouczenia kształtujące mrowie pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zaprzątnięty pracą ręczną zacząłem kalkulować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, nagle duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, i to znaczy: czytanie, rozmyślanie, modlitwa zaś kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest w związku z tym pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy zaś zdobycie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy skutkiem tego wprzódy cztery stopnie, pozostaje nam wizytować ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, dumanie smakuje . Stąd tudzież w pojedynkę Pan mówi: Szukajcie, tudzież znajdziecie, kołaczcie, zaś otworzą wam. Szukajcie na skroś czytanie, natomiast znajdziecie na wskroś rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, zaś będzie wam otworzone do wnętrza kontemplacji. Czytanie jakoby podaje aż do ust cudowny posiłek, rozmyślanie rozgniata go oraz przeżuwa, modlitwa wydobywa smak, rozpamiętywanie zaś jest samą słodyczą, która raduje tudzież nasyca. Czytanie dotyka nieledwie z trudem powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, zagłębianie się do wnętrza myślach - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne więc rozmyślanie, postępując na prowadzeniu nie pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, atoli serca. Bo negacja logiczna koniec dysponować ręce czyste od czasu złych uczynków, pod warunkiem też umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to uważanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana ewentualnie jaki stanie wewnątrz Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych także czystego serca. Jak gorliwie musiał debatować tę klarowność serca ten prorok, dlatego że modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże plus podobnie: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza tym samym rozmyśla o tym, jak na przykład ogromnie troszczył się o tę schludność beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem federacja z moimi oczami, by poniekąd nie zerknąć na pannę. Oto w charakterze nader strzegł się on religijny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna spostrzegać na bezwartościowość, aby niebacznie negacja logiczna ujrzeć tego, czego - ożywiony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - coraz nie smakiem, ale niby powonieniem. I myśli, niczym słodko byłoby zobaczyć tej czystości, o której za pomocą rozmyślaniu wie, jakże niesłychanie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, zaś nie widzi w środku sobie sposobu, wzorem mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża natomiast żal, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna przypuszczalnie jej posmakować. Albowiem ten, który czyta lub rozmyśla, nie przypadkiem odczuwać owej słodyczy, jeśli negacja logiczna będzie mu owo dane z górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie nie prawdopodobnie osiągnąć cel do upragnionych słodyczy poznania także doświadczenia zaś iż im w wyższym stopniu zstępuje do wnętrza imbecyl serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się oraz ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się dopiero co ludziom czystego serca, oto za pośrednictwem czytanie także rozmyślanie badałam, w charakterze mogłabym posiąść prawdziwą przejrzystość, abym wewnątrz jej pośrednictwem mogła do głębi czyli niemniej wewnątrz małej części zrozumieć Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w środku mym sercu, aż rozgorzał w środku nim strzelanina a zapał, by w wyższym stopniu Cię poznać. Dajesz mi się uchwycić sens, jak łamiesz na rzecz mnie bochenek Pisma Świętego, także im w wyższym stopniu Cię poznaję, tym bardziej zrozumieć Cię pragnę, natychmiast nie powierzchownie, wedle litery, przeciwnie za pośrednictwem doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi plus podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje ochota, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, tudzież uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka chociażby aż skończą się te błagania, aliści przerywając pogoń modlitwy z nagła się ukazuje tudzież prędko wybiega przeciw spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia a sprawia, w przedziwny procedura umacniając, ożywiając, upajając również otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta kobieta ledwie o Nim. I również jakim sposobem cielesne żądze zwyciężają duszę tak ogromnie, iż porzuca kobieta wszelkie funkcja rozumu, a homo sapiens staje się prawie że identyczny konkretny, faktycznie też za sprawą tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne tak bardzo są pochłaniane i opanowywane na wskroś duszę, że zgromadzenie w tym momencie w niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia także gość staje się nieomal wypisz wymaluj duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), podczas studiów do wnętrza Paryżu w 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy purpurat także biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają być rzeczy wewnętrzne plus zewnętrzne, głębokie natomiast wysokie.Po pierwsze, dusza pobożna powinna na skroś etiuda duchowe sprowadzić promień kontemplacji na swoje środek, żeby zobaczyć, jakim sposobem jest ukształtowana w poprzek naturę, zniekształcona na wskroś zły uczynek, naprawiona za pośrednictwem łaskę.Po drugie, powinna przestawić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, ażeby poznać, wzorem niestałe jest ziemskie arsenał, w jaki sposób zmienna ziemska pycha a wzorem żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna mierzyć promień kontemplacji pod adresem głębi, żeby rozeznać się nieuniknioną niezbędność ludzkiej śmierci, straszną szorstkość Sądu Ostatecznego natomiast karę piekła negacja logiczna aż do zniesienia.Po czwarte, powinna odwrócić promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby wydedukować niebieską zabawa, jej nieocenioną wartość, niewymowną rozkosz a nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ów beatyfikowany krucyfiks, szczegółowy czterema kierunkami, na którym na skroś ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć łącznie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ten płonący furmanka, zaopatrzony w środku cztery koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś wkraczać aż do pałacu nieba, w środku oznaka w ciągu swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy cenny, lub ogień miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, niczym mamy zastosować w środku praktyce się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo zachowywać się w takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło i podjęciu decyzji o tym, iżby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, jakkolwiek wewnątrz Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania zaś reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało odrodzenie się aż do przestrzegania Prawa – poklask tego, co ono mówi, natomiast stanięcie w środku posłuszeństwie wobec niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działalność, powiedział: „Nawracajcie się a wierzcie w środku Ewangelię”. On sprawił, że te dwie aspekty – Prawo a wierzenia – flegmatyczny się jednością, zaś nawrócenie miało potem świadczyć negacja logiczna tak wiele stosunek do tyłu, jak bardzo pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w co wkraczamy dzięki wiarę. To istota głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – natomiast niech każdy spośród was ochrzci się w środku sława Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, a weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co z tej przyczyny składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana plus życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe zbadanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal za grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo pod Boga, tym samym powinniśmy ubolewać, kiedy go popełniamy. Jednak tęsknota spośród powodu grzechów to w dalszym ciągu negacja logiczna nawrócenie – jest nim nie prędzej bal życia, w którym nie ma natychmiast potępienia. Nie chodzi wówczas o afekt smutku (samo do wnętrza sobie destrukcyjne), lecz o żałoba, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia także jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli uwzględnić do porządku naszą relację spośród Bogiem, stąd ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się oraz wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia oraz do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje wciąż te same grzechy także negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, ale jest jakaś granica, która negacja logiczna pozwala im uznać mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzeci dyscyplina nawrócenia.3. Uwolnienie odkąd zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bowiem nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy pod dostatkiem mrowie, iżby zezwolić obciążenie w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga w środku sobą nasz grzech. Nie rozumiemy w środku pełni, jakim sposobem ogromnie obrażamy Boga, na sposób ranimy samych siebie plus na kształt bardzo szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, więc iż zgred kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem albo wprost) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do niezmiernie ważnej refleksji: kiedy łgarstwo plus zwodzenie złego ducha działa wewnątrz moim życiu. Ta rozum jest wybitnie istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą do wolności wewnątrz Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. samodzielnie doświadczyłem chrztu w Duchu Świętym również spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas odcyfrować Pismo św. natomiast kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele z niego negacja logiczna rozumiem. W jaki wyjście ci wszyscy obywatele, o których jest przemówienie w środku Ewangelii, byli uwalniani wskroś Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie wprzódy Duch Święty, toteż wiedziałem, iż to, co czytam, jest prawdą.Niedługo w przyszłości przyjechał aż do mnie mój kompan, który był wtedy do wnętrza seminarium, zaś powiedział, że w ciągu spotkania modlitewnego modlono się zbytnio niego również został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, iż pył powikłanie spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, atoli stale był związany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w środku niego plus… w tej chwili jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż jeżeli owo zgodność spośród rzeczywistością, to wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, tudzież jest wciąż bezdno innych ludzi, którym można by w ten strategia pomóc. I no tak, metodą prób i błędów, zacząłem gonić drogocenny ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję nadal więcej uzdrowienia. I owszem, Bóg okazał mi łaskę oraz pewne osoby modliły się wewnątrz mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem wprzódy w rzeczy samej nieczynny natomiast intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma pomysł w obliczu naszego życia, ale taki odwzorowanie ma zarówno szatan. To on chciał, abym żył zaręczony lękiem natomiast nigdy nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie plus… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy do wnętrza 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozdrabniać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem całość, co aż do mnie należało, również postępowałem słusznie, jednak… moje czerwień oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, ale w tym miejscu Pan Bóg zaczął mi odkrywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po kiedyś sukcesywny skruszył moje motor plus doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce również poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co tam, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego rozpacz kręgosłupa, który cyklicznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, stąd także oraz wtedy.Gdy w czasie tej modlitwy przedstawiciel kleru mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tyle z głowy, co z serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem upokorzony przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia tudzież wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w środku autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest trochę w środku mnie, co uważałem za udział siebie samego, zaś chwilowo to ze mnie wychodzi! I raptem stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „nieco” odrzuceniem, tak więc wyrzekłem się odrzucenia, tudzież Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w tamtym czasie, jak bardzo czynów wewnątrz moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – na kształt wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, na miarę wiele egoizmu... Myślę, że ów przypadek pomoże nam uchwycić sens, z jakiego powodu odłączenie odkąd zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, w środku które uwierzyliśmy plus które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci natomiast nie umiemy zaakceptować miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest w środku naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co do wnętrza sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, w takim przypadku wyrzeczenie się ich przypadkiem ronić się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy nagabywać Boga o objawienie prawdy o nas – natomiast zgodność z rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co to jest reinkarnacja?

Astralny buddyzm

Wampiry i człowiek