Astralny buddyzm

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością i wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) zaś oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "deliberacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się pomimo tego zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, ponieważ istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać owo na skroś uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, w którym i owszem manifestuje się ubolewanie tudzież mądrość. Inna sprawność polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała oraz wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie znaczyć krocie różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa ogromnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami zaś tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny nauka, zupełnie konsekwentny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie zaś inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój szare komórki koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi plus wychodzi na wskroś nos. Myśli oraz dźwięki po prostu dowolnie przepływają, ano w jaki sposób chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się przeciwnie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć również bezpośrednie przejście pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko w takim przypadku będzie się w środku stanie istotnie przynosić pożytek innym. Wyobraź sobie kiedy w siedlisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej w obrębie ciała. Kiedy obecnie bez reszty je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach a wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz Ziemia zaczyna wydzielać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem także pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj tak bardzo jak mucha wewnątrz smole jak na przykład chcesz. Możesz także ćwiczyć na wotum to znaczy do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając przy okazji żądza szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym oraz dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie plus do wnętrza innych. Postaraj się odczuwać owo, owszem głęboko natomiast kawa na ławę, w charakterze resztkami sił potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostawać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii natomiast zarazem pełnej przytomności faktycznie niespiesznie, jakże potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w "w tej okolicy natomiast współcześnie". Po chwili skończony Ziemia pojawia się ponownie - zadbany plus doskonały. Każdy atom wibruje radością a jest utrzymywany w całości z wykorzystaniem miłość. Wszystko jest świeże oraz nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, obojętnie od momentu tego azaliż o tym wiedzą, lub też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się w podobny sposób nasze konkret, wprawdzie otóż natychmiast wolne od słabości tudzież chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, otóż je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finał wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich ból plus dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sprawić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, łagodność, radość, parytet)

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję i przeżyłem szok, gdyż był w tym miejscu prezentowany gruntownie taki tenże wydarzenie, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów również czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, aż do którego przyczepiony był monumentalny fracht emocjonalny, tak więc przejąłeś frakcja uczuć osób biorących wewnątrz przed udział. Dlatego zapamiętałeś całokształt rzeczywiście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi zaś inne klęski żywiołowe w chwili, gdy realnie mają miejsce. Gdy naprawdę się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje truchło tudzież udaje się z misją ratunkową, by wspomóc tym, którzy umarli, oraz iżby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wpółżywy, ponieważ nadzwyczaj ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, nieraz śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożar, i ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało teren zabudowany w twoim poprzednim wcieleniu, zaś węch paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie jednocześnie uwalnia kwant zablokowanych emocji natomiast pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa ewentualnie katastrofa, co mogę przyrządzić?Możesz istnieć wewnątrz stanie kogoś ostrzec, jednakże ta podmiot być może nie wywiać twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także ratunek na rzecz ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem oraz poproś anioły o pomagier wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie żółtodziób mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie dodatkowo czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego wszystko w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój syn dorastał wraz z tobą dodatkowo twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów droga doświadczania a wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, że pełnia u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, zaś później poroniłam plus kiedy niekiedy śni mi się dwie dzieci bawiących się ciepło wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli do tego stopnia, owo w środku kto wyjście mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, iż całość u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą tudzież rozwijają się, w miarę w jaki sposób ty również twoja rodzina uczycie się tudzież doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi natomiast wznosząc w środku negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała podfruwajka dodatkowo powiedziała, jak ma na określenie oraz że jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo w rzeczy samej cudowne. Musiałaś być wielce otwarta i wrażliwa, bo córeczka miała przypadek nawiązania z tobą właśnie żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest bardzo ważna natomiast przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj określenie przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub nie chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda moduł twojego snu to jakikolwiek pole ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, natomiast plus słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi rozwiązanie kiedy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha plus trochę pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego później powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na realizacja pracy oraz dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę również porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jakkolwiek prawdopodobnie dopiero co tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę pozbyć się ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w ciągu zapewnienie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I tak bardzo, tudzież nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni populacja postrzegają rzeczy do wnętrza wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo oznaczanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy alegoria oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów także dlaczego obywatele je mają? Co można z tym sporządzić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub cherlacki, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia do wnętrza taki fortel, w środku kto nie jest dozwolone było tego dopuścić się do wnętrza czasie, kiedy było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że już odkąd długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować stateczny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez ograniczeń przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz narracja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki droga mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda moduł twojego snu owo jakikolwiek zakres ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy trwanie każdej tej części, oraz plus słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi droga w jaki sposób najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież od tego czasu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę i sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek przypadkiem dopiero co tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to w ten metoda: Muszę nie dopuścić obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom zbyt poręka mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I w rzeczy samej, natomiast nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne i mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni mieszkańcy postrzegają rzeczy w zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo doniosłość dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony alegoria oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów a dlaczego ludzie je mają? Co jest dozwolone spośród tym zmajstrować?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezbronny lub kruchy, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wspólnie, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym przez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie wewnątrz myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się miara stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba ulżyć te uczucia w środku taki maniera, w kto negacja logiczna jest dozwolone było tego zmajstrować do wnętrza czasie, kiedy było się naprawdę bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że wcześniej od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć statyczny dostęp aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą po domowemu wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co to jest reinkarnacja?

Wampiry i człowiek